23 Haziran 2026 Salı
NSosyal
Instagram
Twitter
Etkili, Hakiki, Ahlaklı
İstanbul
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Ara
Eha Medya Gündem Bakan Uraloğlu: “Türk sahipli 2 gemi Hürmüz Boğazı’ndan güvenle geçti”

Bakan Uraloğlu: “Türk sahipli 2 gemi Hürmüz Boğazı’ndan güvenle geçti”


Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, “Yasa Moon” ve “Nejat” adlı Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı’ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını açıkladı. Uraloğlu, 5 geminin geçiş talebinde bulunduğunu, iki enerji gemisinin ise şu an için çıkış talebinin bulunmadığını ifade etti.

kaynak:
AA

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Basra Körfezi ve Hürmüz Boğazı’ndaki gelişmelerin yakından takip edildiğini belirterek, savaşın başından bu yana Türk sahipli gemilerin güvenli şekilde hareket ettiğini söyledi. Uraloğlu, “Yasa Moon” ve “Nejat” gemilerinin 21 Haziran itibarıyla Hürmüz Boğazı’ndan çıktığını, 11 Türk sahipli geminin ise Körfez’den ayrıldığını bildirdi. Bölgedeki 7 gemi ve 177 gemi personelinin durumunun anlık olarak izlendiğini ifade etti.

Bakan Uraloğlu: “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeler yakından izleniyor”

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini belirtti. Türk sahipli 11 geminin savaşın başlangıcından bu yana Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek bölgeden ayrıldığını aktaran Uraloğlu, bölgede 7 gemi ve 177 Türk vatandaşının bulunduğunu, gemilerden birinin Türk bayraklı olduğunu ifade etti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *