Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Basra Körfezi ve Hürmüz Boğazı’ndaki gelişmelerin yakından takip edildiğini belirterek, savaşın başından bu yana Türk sahipli gemilerin güvenli şekilde hareket ettiğini söyledi. Uraloğlu, “Yasa Moon” ve “Nejat” gemilerinin 21 Haziran itibarıyla Hürmüz Boğazı’ndan çıktığını, 11 Türk sahipli geminin ise Körfez’den ayrıldığını bildirdi. Bölgedeki 7 gemi ve 177 gemi personelinin durumunun anlık olarak izlendiğini ifade etti.
Bakan Uraloğlu: “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeler yakından izleniyor”
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini belirtti. Türk sahipli 11 geminin savaşın başlangıcından bu yana Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek bölgeden ayrıldığını aktaran Uraloğlu, bölgede 7 gemi ve 177 Türk vatandaşının bulunduğunu, gemilerden birinin Türk bayraklı olduğunu ifade etti.