İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, Türkiye-Moritanya ilişkileri ve bölgesel gelişmeler ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayii gibi alanlarda iş birliğinin artırılabileceğini ifade etti. Erdoğan ayrıca, uluslararası platformlarda iki ülke arasındaki dayanışmanın güçlendirilmesine yönelik kararlılığın sürdüğünü vurguladı.